Sumpah.."baru seround"..akuan si lelaki sejurus ditangkap khalwat ambang merdeka..

JOHOR BAHRU – Seorang janda anak satu antara 13 pasangan yang ditahan selepas disyaki berkhalwat atau berdua-duaan tanpa sebarang ikatan sah di bilik hotel dalam operasi khalwat sempena Ops Ambang Merdeka di sekitar bandaraya ini, awal pagi kelmarin.
Image result for khalwat ambang merdeka
Dalam operasi Bahagian Penguatkuasaan Jabatan Agama Islam Negeri Johor (JAINJ), wanita warganegara Indonesia berumur 37 tahun dan bekerja di sebuah kilang elektronik di bandar ini ditahan bersama lelaki senegaranya berumur 33 tahun.

Pasangan berkenaan turut mengambil masa lama untuk membuka pintu meskipun diminta beberapa kakitangan penguat kuasa JAINJ untuk berbuat demikian sebelum lelaki berkenaan dilihat tidak berbaju, manakala pasangan khalwatnya sedang berkunci di bilik mandi.

“Sumpah, demi Allah baharu sekali kami melakukannya (bersetubuh),” ujar lelaki berkenaan yang bekerja sebagai buruh binaan di Gelang Patah, di sini sejurus ditahan di hotel bajet yang disewa bersama janda tersebut.

Kesemua ditahan dalam dalam operasi selama tiga jam yang bermula 12 tengah malam itu hingga 3 pagi membabitkan tiga lokasi panas melibatkan hotel bajet yang menjadi persinggahan mereka yang kemaruk ‘cinta ambang merdeka’.

Share on Google Plus

About Unknown

    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 ulasan:

Catat Ulasan